Ciff-messuilla

CIFF -COPENHAGEN INTERNATIONAL FASHION FAIR

Messujen sisääntulo oli vaikuttava ja antoi ymmärtää, että nyt ollaan muotimaailman ytimessä. Sisääntulon keltainen kaari rakennuksen ulkopuolella suorastaan kutsui luokseen auringonvalon porautuessa siihen.

waste-teos

Aulaan ( kuvassa) oli rakennettu upea installaatio, joka ensinäkemältä oli melko hämmentävä, mutta myös rohkea veto järjestäjiltä tuoda esille vaate- ja tekstiiliteollisuuden nurja puoli.

Myös sisäpuolen avara ja valkoinen tehdashalli aukesi kävijälle yhtä upeassa valossa kuin ulkopuolella hehkuva sisääntulokaari antoi ymmärtää. Aulaan ( kuvassa)  oli rakennettu upea installaatio, joka ensinäkemältä oli melko hämmentävä, mutta myös rohkea veto järjestäjiltä tuoda esille vaate- ja tekstiiliteollisuuden nurja puoli.

Tänä päivänä CIFF on selkeästi suosituin ja trendikkäimmätkin merkit ovat löytäneet messuhallin. Halli oli melko sekava eikä kaikkia merkkejä, jotka olisimme halunneet nähdä, löytynyt millään. Olisin toivonut selkeämpää jaottelua suuriin halleihin, koska käytävät risteilivät sinne tänne ja oli vaikea pitää lukua, että missä oli jo käynyt. Tarjonta oli niin kattava ja halli sekava, että pelkkään CIFFiin olisi pitänyt varata ainakin yksi kokonainen päivä. CIFFissä oli myös monta suomalaista näytteilleasettajaa, esim. Tua Backman Bretelle-yrityksensä kanssa. Hän oli messuilla ensimmäistä kertaa ja saldona oli monta uutta yhteistyökumppania ja brändi saatiin myyntiin messujen ansiosta mm. USA:n, Sveitsiin ja Jordaniaan!”

opposuits

Kuvassa OPPOSUITS- merkin puvut Ciff-messuilta. Merkki on perustettu 2012 Amsterdamissa. Tuotteita myydään yli 50 maassa ja ne ovat suunnattu miehille, joilta ei puutu huumorintajua

Kirjoittajat opiskelevat Edupolissa merkonomiksi muodin alan opinnoilla.

Lisätietoa koulutusesta: http://www.edupoli.fi/muodinmerkonomi

 

Jätä kommentti